NH Collection Eindhoven Centre is sponsor van Polo Brabant

 Feel the extraordinary!

Vorig jaar lanceerde NH Hotel Group zijn ‘upper-upscale’ merk NH Collection in Nederland met de heropening van drie vijfsterrenhotels in Amsterdam Dit jaar volgt nummer vier: NH Collection Eindhoven Centre wordt in september 2017 geopend. Om dat extra onder de aandacht te brengen, is het hotel een van de sponsoring partners van de achtste editie van Polo Brabant.

“Onze salesmanager Natascha Mulder kwam met het idee om ons nieuwe hotel te presenteren aan het Eindhovense Evenementenbureau BYLEI. We zijn met Lei & Lucas Willems in gesprek gegaan over mogelijke samenwerkingen en daaruit is onze deelname aan Polo Brabant naar voren gekomen,” vertelt hoteldirecteur Ludo de Jong. “Een event als Polo Brabant is uniek in zijn soort en daarmee voor ons een uitgelezen mogelijkheid om NH Collection Eindhoven Centre te kunnen introduceren aan de bezoekers.”

 

Foto
Hoteldirecteur Ludo de Jong

 

Kijken en proeven
Tijdens de achtste editie van Polo Brabant – op 17 en 18 juni a.s. – treedt NH Collection Eindhoven Centre (NHCE) op als sponsor van een van de poloteams. “En een hele trotse sponsor! We hebben daar zelf erg veel plezier in.” Daarnaast heeft NHCE een eigen hospitality-ruimte op het terrein, waar alle bezoekers van Polo Brabant welkom zijn om kennis te maken met het nieuwste hotel in Eindhoven. “Niet te vergeten: we nemen ook onze Executive Chef Casimir Evens mee, die op beide dagen zal meewerken aan de culinaire omlijsting van dit sportieve relatie-event. Zo kunnen alle bezoekers kennis maken met de gastronomische kwaliteiten van ons toekomstige food & beverage.” Wie nog een extra aanmoediging nodig heeft: chef-kok Casimir Evens werkte in meerdere sterrenrestaurants, stapte in maart jl. over van het Belgische tweesterrenrestaurant Pastorale naar de keuken van NHCE.

 

Feel the extraordinary in Eindhoven
NH Collection is het upper-upscale merk van NH Hotel Group en omvat vier- en vijfsterrenhotels die gevestigd zijn in historische of iconische gebouwen op strategische locaties. Het merk voert als motto ‘feel the extraordinary’ en zet high-end gastronomie, technologische innovatie en design in bij de inrichting van de Collection Hotels.
Het nieuwste NH Collection Eindhoven Centre past perfect in dat plaatje. Met zijn vestiging in De Groene Toren, een opvallende en gezichtsbepalende locatie in het hart van Eindhoven. Met zijn sterren-chef, kamerhoge ramen in alle ruime kamers en suites, panoramisch gelegen restaurant op de bovenste verdieping. Naast alle hotelfaciliteiten zijn er ook vijf vergaderruimten die zowel voor zakelijke evenementen als feesten gehuurd kunnen worden. Van een paar uur tot een hele dag, met een totale capaciteit van 215 personen. “Maar een van de hoogtepunten van het hotel vind ik toch wel het terras van onze cocktailbar op het dak dat een geweldig panoramisch uitzicht biedt over de stad. Hier kun je ontspannen genieten van een glas wijn of een cocktail in een uitzonderlijke omgeving,” aldus een trotse Ludo de Jong.

Foto

Door: Carla van Elst van De Eventmanager: zie ook http://www.deeventmanager.nl/nieuws/feel-the-extraordinary 
2017-06-01T21:00:43+00:00
Deel ons
Deel ons niet