‘Mogen we volgend jaar weer?’

Al jaren is Mansveld Techniek een vaste waarde bij BYLEI en daarom ook bij Polo Brabant; als fan, met een eigen loge om relaties te ontvangen én als bijdrager, door alle evenemententechniek te verzorgen.

Richard Kluijtmans is commercieel directeur en lid van de groepsdirectie van Mansveld Techniek en directeur van onderdeel Mansveld Expotech: “We werken al jaren voor ByLei, faciliteren de techniek voor hun evenementen en beurzen. Er was dus al goed contact. Lei nodigde me uit in Middelbeers, dat was top; sindsdien zijn we verkocht: ‘daar moeten wij bij zijn’. Vanaf het begin van Polo Brabant hebben we laten weten dat we de techniek wilden doen, in combinatie met hospitality voor onze klanten. We laten hen dus live zien wat we kunnen. Dat werkt perfect. Polo is echt een Brabants evenement en wij zijn een Brabants familiebedrijf. De sfeer is er goed, lekker bourgondisch, alles is top geregeld; dat past goed bij ons.”

Positieve reacties
De Mansveld loge is altijd goed gevuld: “Het mooie is dat je het hele gezin kunt uitnodigen in plaats van alleen klanten. Wij zitten in een mannenwereld, dan wordt het zo’n mannenaangelegenheid. Hier kunnen we partners uitnodigen, kinderen erbij. Dat is een mooie afwisseling in het spectrum van evenementen – PSV, Blue Note, Vrienden van Amstel Live – waar we de techniek voor leveren.”

De techniek leveren was geen doel op zich, aldus Richard: “In dit geval past het precies. Hartstikke mooi om aan je gasten te kunnen laten zien wat je doet.” Dat wordt gewaardeerd, blijkt uit de respons: “Hele positieve reacties van onze vaste klanten, vaak met het verzoek of ze volgend jaar er weer bij mogen zijn.” Dat past prima in het Mansveld-straatje: “Wij willen loyale relaties met iedereen: klanten, medewerkers en leveranciers. Dus werken we aan een duurzame relatie met klanten door, naast natuurlijk kwaliteit te leveren, in het hele palet van evenementen iets anders te bieden. Naast natuurlijk kwaliteit leveren. Zolang Lukas en Lei Polo Brabant blijven doen, gaan wij door als het aan mij ligt.”

Fijne dag

Voor de Mansveld groep levert Polo Brabant in elk geval klantwaarde op: “Het feit dat je belangrijke klanten een fijne middag en avond kunt bieden, levert altijd iets op. We hebben het niet over het werk, alleen zijdelings, maar mensen herinneren zich dat ze een gezellige dag hebben gehad bij Mansveld op Polo Brabant. Dat is genoeg. Iedereen is ontspannen, je ziet wat de ambiance met je gasten doet. Ik zie meestal niet veel van de wedstrijd,” lacht Richard.

Richard Kluitmans

Over Mansveld Techniek
In het brede spectrum van elektrotechniek doet Mansveld Techniek veel, schetst Richard: “Met het elektrotechnisch bedrijf zitten we vooral in de regio Eindhoven, maar met vaste AVtechniek werken we door het hele land: Heineken Experience, Brabants Museum, Miele Experience, dat soort projecten.
En over de grens: van Legoland in Denemarken tot het Nestlé bezoekerscentrum in het Zwitserse Vevey. Voor tijdelijke installaties werken we voor klanten wereldwijd. We reizen bijvoorbeeld mee met het beurzenprogramma van Philips.”

De groep met rond de vierhonderd medewerkers beslaat negen werkvelden met eigen projectenteams in elektrotechniek, gebouwgebonden en tijdelijke installaties. De groep met, naast het hoofdkantoor in Eindhoven, vestigingen in Amsterdam, Utrecht, Maastricht, Goor en Eersel, is een heus huis van
techniek: wat Mansveld doet, zie en merk je niet omdat alles loopt en werkt zoals het hoort.

Een (h)echt familiebedrijf
Mansveld Techniek is een (h)echt Brabants familiebedrijf, dat in 1962 is opgericht. Ruud Mansveld nam in 1987 de leiding over van zijn vader Toon, die het bedrijf begon in de schuur achter zijn woonhuis in het Eindhovense stadsdeel Stratum. Het is een autonoom bedrijf dat mede door overnames is gegroeid tot wat
het nu is. Dit onder de bezielende leiding van topman Ruud die was niet voor niets in 2014 de winnaar van de prestigieuze BOV Trofee.